موقع الحق والضلال

الحق والضلال الحق والضلال
العودة الى الرئيسية

بنت تفضفض على الفيسبوك ابويا واخويا اقذر اتنين شوفتهم في حياتي بجد بجد بكرهم

منذ 5 شهر August 14, 2016, 9:21 pm
طباعة
بلغ عن المحتوى

خاص لموقع الحق و الضلال

اكثر البوستات انتشارا على مواقع التواصل الاجتماعى

ابويا واخويا اقذر اتنين شوفتهم في حياتي بجد بجد بكرهم
الاب الفاضل اللي كنت فكراه مبيسيبش المصليه طلع اب صايع وزباله بيكلم ستات واكتشفت كدا من سنه او اقل وحطيت برنامج تسجيل للمكالمات وكنت بسمع كلامه معاهم ايه اليع دا كان بيشتم ماما ويدعي عليها ف كل كلامه اللي وسمعتها والمشكله انها لحد دلوقت لسه بتحبه حتي بعد ماعرفت بقذارته وماخافش ع بناته يتعمل فيهم زي مبيعمل ف مراته ولا حتي يتعمل فيهم اللي بيعمله ف الستات واما عرف ان انا عرفت وعرفت ماما بقت معاملته معايا زي الزفت .دا الاب القدوه 😊قصدي اللي المفروض يبقي قدوه 
اخويا بقي اللي بيمشي ف الشارع يعاكس البنات باسوا الالفاظ ويتكلم مع بنات تانيه فون باعلي صوت عنده عشان الناس تعرف انه روش يعني واما يزهق من وحدا يدي رقمها لصاحبه عشان يشيل ذنبه وكمان ذنب صاحبه ويتباهي انه بيعمل كدا وبردو عمره مفكر ف اخواته البنات ولا خاف يتعمل فيهم اللي بيعمله ف بنات الناس 
اللي مش فاهماه ف دا كله ليه الراجل او اللي بيعمل كدا وفاكر نفسه راجل يعني فاكر ان حقه يعمل كدا ولو اتردتله ف اهل بيته يزعل ويخاف من الفضيحه 😊 انا عارفه ان ف ناس هتشتم وتقول مش متربيه بس ميهمنيش الكلام دا انا بس كنت عاوزا افضفض

موضوعات مثبته
شارك بتعليقك
ضع تعليقك
كتب بواسطة george
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.