موقع الحق والضلال

الحق والضلال الحق والضلال
العودة الى الرئيسية

رساله من طفله انا في سنة ساته ابتدائي انا بحب مستر الانجليزي بتاعي وهو كمان بيحبني بس مش بيبين دلوأتي انا عايزة اوجهه بحبي

منذ 8 شهر October 15, 2016, 11:03 pm
طباعة
بلغ عن المحتوى
رساله من طفله انا في سنة ساته ابتدائي انا بحب مستر الانجليزي بتاعي وهو كمان بيحبني بس مش بيبين دلوأتي انا عايزة اوجهه بحبي

خاص لموقع الحق و الضلال    رساله على صفحه مشاكل على الفيسبوك اثارت سخرية البعض و تعاطف البعض الاخر  الرساله من طفله فى سادسه ابتدائى تروى قصة حب مزعومه بينها وبين مدرس الانجليزى  كتبت : سلام عليكم انا في سنة ساته ابدائي انا بحب مستر الانجليزي بتاعي  وهو كمان بيحبني بس مش بيبين  مش بيرضى يقولي وكدا بيقولي بتريقة غير مباشرة  يعني مسلا كل شوية يقولي انتي اشتر واحدة في الفصل وبيدييني استكر احطه على الكتاب وحاجات زي كدا كتير  دلوأتي انا عايزة اوجهه بحبي وعارفة انو بيحبني بس مش عارفة اقولو ايه آسفة اني طولت عليكو وشكراا   وجاءت الردود اغلبها ساخره حيث كتب Ahmed Nabil مع آخر تطعيم ليكي حاولي تعزمي عليه يجي معاكي و جهزي كوبيتين لبن و اشربوا لحد ما تسكروا و اعترفي ليه علي طول . وياريت تشوفي مدرس العربي لأنه مش شايف شغله خالص وخصوصا (ساته) اللي انتي كتباها.

بينما جاءت ردود اخرى متعاطفه مع الطفله منتقدين من سخرو منها 
حيث كتبت 
Masa Elsaid متستخفوش بمشاعرها يا ناس يا مررررريضة حبيبتي المستر فعلا بيحبك عشان انتي شاطرة وانتي فعلا بتحبيه لانه مهتم بيكي وعايزك دايما متفوقة انما هتواجهيه بايه الحب ده مش كله جواز وارتباط في حب الارتياح والتشجيع والاهتمام وهو ممكن يكون متجوز او خاطب او مرتبط ببنوته فنفس سنه وهو يتمني لو عنده بنت تبقا جميله زيك وانتي ان شاء الله لما تكبري وتخلصي دراستك هترتبطي بشخصيه محترمه زي المستر ويمكن احسن  

شارك بتعليقك
ضع تعليقك
كتب بواسطة george
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.