الحق والضلال الحق والضلال
البحث


بالفيديو محمد علي يهدد والده بالضرب بـ الحذاء

منذ 2 شهر
September 17, 2019, 12:46 am بلغ


بالفيديو محمد علي يهدد والده بالضرب بـ الحذاء
عرض الإعلامي عمرو أديب، مقطع صوتي يعرض لأول مرة لـ المقاول محمد علي، وهو يوجه رسالة تهديدية لـ والده وجاء فيها: " رحيمة قالتلي الطبيعي هيقولوا إيه يعني لو فى لينكات أو فى حاجة ابعتوهالى هيخافوا".

وأضاف محمد على فى التسجيل الصوتى الذى عرض ببرنامج الحكاية، المذاع على قناة أم بي سي مصر، أن " ابي عاملي بس راجل وبحبك يا ابني وأدافع عنك بعمري وانا ابوك وهحط نفسي فى النار علشانك".

واستكمل محمد على فى الرسالة الصوتية: "آه جاب ورا دلوقتي يلا معلش يلا بابا برده يلا جدو جدو جدو بيخاف يلا ولا بقى بيحميني ولا نيلة بقي عشان اما نرجع نديله بالجزمة يبقي حقنا" .

وقد عرض الإعلامي عمرو أديب، مقطع صوتي يعرض لأول مرة لوالدة المقاول الهارب محمد علي، وجاء في الرسالة: "ايه يا محمد عامل ايه يارب تكون مبسوط كده فى برشلونة بتاعتك دي".

وأضافت والدة الهارب محمد على فى التسجيل الصوتى الذى عرض ببرنامج الحكاية، المذاع على قناة أم بي سي مصر، : "طب يا عم قبل ما تركب الطيارة وقبل ما تروح وقبل ما تيجي، قبل ما تاكل وقبل ما تشرب، اعرف ان دعوة من أمك تطيرك".

واستكملت والده الهارب محمد على فى الرسالة الصوتية: "هى مزهزهة لك الدنيا أنا عارفة هي مزهزهة لك، بس خليك فاكر أن اى حاجة بتحصلك مني أنا ومن دعوتي عليك، يكفى إنك سبت البلد وجريت ومشيت وخدت العيال".

وتابعت والدة الهارب محمد علي: : أنت مشيت هربت أنت هربت أصلا أنت هربان مش هربان عشان خدت الملاليم لا لا انت هربان عشان حسيت انك ملكش قيمة فى وسط الناس من اللى بتعمله".

وقالت أم الهارب محمد على: "ابعت لأولاد إبراهيم حقهم وابعت لأمك حقها عشان ربنا يمكن يغفرلك يمكن يغفرلك.

هذا الخبر منقول من : صدى البلد











شارك بتعليقك
فيسبوك ()


احجز الان فى العاصمة الجديده تليفون 00201123000014

كتب بواسطة Heba
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.