موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

شاهد شعاع الشمس يظهر قداسة الأنبا أبرام

منذ 1 سنه
December 9, 2019, 11:12 pm
بلغ

موضوع
شاهد شعاع الشمس يظهر قداسة الأنبا أبرام
+++===+++===+++===+++

ذات يوم اجتمع اراخنة الفيوم و قالوا مستحيل نسكت على تصرفات الانبا ابرأم فلوس المطرانية اللى عمال يضيعها على اللى رايح و اللى جاى . احنا نروح للبابا كيرلس الخامس عشان يبقى معانا فى الصورة و فعلا كتبوا شكوى طويلة عريضة و سافروا قدموها للبابا كيرلس ف استدعاه البابا كيرلس دخل الانبا ابرأم قلاية البابا البطريرك و قلع الشال بتاعه اللى كان بيحطه على كتفه حطه على حبل لاقاه متعلق فى القلاية و عمل مطانية لقداسة البابا و سلم عليه البابا قاله : انت ايه اللى عملته فى الشال ده دلوقتى ؟؟؟





رد الانبا ابرام : انا علقته على الحبل يا سيدنا

رد البابا : حبل ايه يا انبا ابرأم !!!!! ده شعاع الشمس اللى جاى من الشباك !!!!! ده ربنا من اكرامه ليك خلاه يشيل الشال بتاعك !!!!!!

الانبا ابرام اتكسف جدا و اخد الشال بتاعه قاله خير يا سيدنا قداستك كنت عايزنى فى ايه ؟؟

رد البابا : انا كنت عايز اخد بركتك بس مش اكتر و صرفه بسلام و مسك الشكوى بتاعة الاراخنة قطعها

 




كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play