موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

نداء عاجل للنواب الجدد للإفراج عن كيرلس وفادى اللى اتاخدوا ظلم

منذ 1 اسابيع
January 13, 2021, 8:26 pm
بلغ

(كتبت روجى فادى لموقع الحق والضلال)

وجة الاعلامى القبطى فادى يوسف نداء عاجل للنواب الجدد للافراج عن الشابين القبطيين فادي ميخائيل كامل وكيرلس عطيه شحاته شباب خريج ثانويه عامه بتفوق وبمجموع فوق ٩٢٪ وقال عبر حسابة الشخصى على مواقع التواصل الإجتماعي فيسبوك معلشى يعنى لو هنتاقل على السادة النواب الجدد واحنا مستبشرين فيهم خير.





واكمل: عندنا اتنين شباب ثانويه عامه اتاخدو في مظاهرات ٢٠/٩ الماضي بدون وجه حق اتاخدو في الرجلين زي مابيقولو لمجرد تواجدهم في الشارع وهما راجعين مروحين من واجب عزاء بالصدفه كان فيه تظاهر اخدوهم ولم يفرجوا عنهم لحد انهارده.

واهل الاولاد دول في قمه العذاب وعدم الراحه وللاسف الكنيسه مش عارفه تعمل اي حاجه الاولاد هما ( فادي ميخائيل _ كيرلس عطيه) ربنا يخليكم لو اتكلمتم عنهم عشان خاطر أسرهم هما من أطفيح لم يتعدوا ١٨ سنه.





كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play