موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

الحزن يخيم على السوشيال ميديا عقب انتقال عروسة السماء الخادمة راندا خليل

منذ 2 شهر
March 4, 2021, 12:53 pm
بلغ

(كتبت روجى فادى لموقع الحق والضلال)

انتقلت إلى الأمجاد السماوية تاسوني/ راندا خليل الخادمة بمرحلة ابتدائى بنااات الخادمة النشيطة والأمينة بكنيسة الشهيدة دميانة بالورديان وعقب خبر وفاتها خيم الحزن على رواد مواقع التواصل الاجتماعي.

وكتبت لها احد الخدام بالكنيسة وداعا الملاك طيب القلب اختنا الغاليه راندا خليل المحبوبه للجميع كانت موجوده وسطينا و منورنا في الحضانه بالكنيسه المرقسيه اذكرينا امام عرش النعمه مع المسيح ذاك افضل جدا تعزياتي للاسره جميعا ربنا يصبرنا علي فرقها الغالي جدا.






كما قالت احد اصدقائها : فجأة الفيس كله بقى حزين و كل الناس مصدومة مش مصدقة يمكن ماتعملناش كتير بس فى كل مرة كنت بشوفك فى الكنيسة كنتى بتبقى من اكتر الناس بشاشة و ترحيب كأنى داخلة بيتك بالظبط.

ضحكتك كانت جميلة فعلا كنتى خادمة امينة و تستاهلى محبة كل الناس اللى بتتكلم عنك دلوقتى كمية الناس اللى بتحبك تأكد انك تستاهلى اكتر من الحب دة بكتير ربنا يصبر اهلك و بنتك و يعزيهم على قد غلاوتك.





كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play