موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

بالصور شاهد شماتة الاسلاميين في حريق الجونة ورد ناري من العدل عليهم

منذ 2 يوم
October 13, 2021, 8:10 pm
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

(كتبت روجي فادي لموقع الحق والضلال)

نشب حريق داخل قاعة افتتاح مهرجان الجونة السينمائي اليوم الأربعاء دون إعلان أسباب الحريق فظهرت شماتة المتطرفين في حريق الجونة من خلال تعليقاتهم فعلق Rawia Ahmed
قائلا: مشاء الله اللهم بارك ألف ألف مبروك السنه اللي فاتت انتشر الكورونا بين الممثلين والسنه دي ولعت مافیش ای حيزبونه تتعظ.

وعلقت Amola Osama قائلة: ياخساره الفساتين اللي عاملوها بالدولارات قلبهم كده هيتحرق بن تن وعلقت Hala Hussein سبحان الله مكان فيه كل حاجه ربنا مش راضی عنها رقص واستحلال كل ماهو يغضب ربنا ياربی لاشماته.

فجاء رد محمد العدل عليهم قائلا:قبل ماتنصبوا فرح عشان اللى حصل في الجونة وانه انتقام ربنا عشان الفساتين تذكروا أن في رافعة وقعت في الحرم المكي وقتل واصيب الكثير بملابس الاحرام والأمثلة كتير أهدوا شوية.

كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play