الحق والضلال الحق والضلال
البحث


وليد منصور تقيله على مصر مين ياللى اجرك ميكملش تمن سماعات عمرو دياب هى اللى جابته لنفسها . . بالصوره

منذ 4 شهر
June 23, 2019, 7:53 pm بلغ
وليد منصور تقيله على مصر مين ياللى اجرك ميكملش تمن سماعات عمرو دياب هى اللى جابته لنفسها . . بالصوره

موضوع
هى اللى جابته لنفسها . . بالصوره وليد منصور تقيله على مصر مين ياللى اجرك ميكملش تمن سماعات عمرو دياب
شن المنتج وليد منصور هجوما شديدا على الفنانة اللبنانية ميريام فارس بعد اتهامها بالإساءة لمصر بأن قالت إن أجرها أصبح "تقيل على مصر" بعد ثورة 25 يناير.

وكتب منصور، عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك": "بالنسبة للفنانة التقيلة على مصر، كام كيلو يعني بالظبط علشان اقدر أحسب تقيلة بجد ولا إيه، والله العظيم عيب إنتي كنتي بتاخدي ٢٠ ألف دولار لما كنا بنشغلك".

وأضاف: "والدولار كان بـ٧ جنيه يعني بتاخدي ما يوزي ١٤٠ ألف جنيه، يعني يا دوب ثمن إيجار السماعات في حفلة من اللي بعملهم لعمرو دياب أو تامر حسني أو حماقي أو شيرين يا تقيلة انتي".

وردت ميريام فارس على سؤال عن سبب غيابها عن الحفلات في مصر خلال مؤتمر صحفي، قائلة إنها كانت تحيي الكثير من الحفلات في مصر قبل أحداث 25 يناير، لكن بعد ذلك أصبح أجرها أكبر ومتطلباتها أكثر، وعلقت قائلة: «أصبحت تقيلة على مصر». christian-dogma.com
هذا الخبر منقول من : صدى البلد











شارك بتعليقك
فيسبوك ()


احجز الان فى العاصمة الجديده تليفون 00201123000014

كتب بواسطة roromoha
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.