موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

بعد نفاذ التذاكر.. سما المصري هاروح اقعد لكم قدام الاستاد بالمايوه

منذ 1 سنه
July 4, 2019, 9:16 pm
بلغ

وجهت سما المصري رسالة لإتحاد كرة القدم، عقب نفاذ تذاكر مباراة مصر وجنوب إفريقيا، المقرر إقامتها يوم السبت القادم في استاد القاهرة، ونشرت "المصري"، صورة لموقع بيع التذاكر على الإنترنت عبر صفحتها على "إنستجرام".






وعلقت عليها قائلة: "هو مين دا اللي التذاكر نفذت لماتش مصر يوم السبت؟ من امبارح عماله ادخل عشان احجز تذكره لماتش مصر وجنوب أفريقيا يطلع لي الرسالة دي أن التذاكر نفذت وكل لما اسال حد يقولى فعلا الرسالة دي بتطلع لكل الناس".


واختتمت حديثها قائلة: "لا دا انا اصور لكم قتيل أنا لو مروحتش ماتش يوم السبت هاروح اقعد لكم قدام الاستاد بالمايوه يا اتحاد الكوره انتوا ووزارة الرياضة، انا بقولكم اهو وساعتها كل الجمهور هيسيب المدرجات ويطلعلي بره يقعد جنبي عايزه تذكرة ياناس المدرجات من غيري ملهاش أي لازمة والجمهور الغالي قلبه هيتقطع لو انا مروحتش عايزه تذكرة يا ناس".

هذا الخبر منقول من : اهل مصر




كتب بواسطة Shero

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play