الحق والضلال الحق والضلال
البحث


سما المصرى تهدد هقعد امام الاستاد بالمايوه و توجه رساله تحذيرلاتحاد الكره

منذ 6 شهر
July 6, 2019, 7:47 am بلغ
سما المصرى تهدد هقعد امام الاستاد بالمايوه و توجه رساله تحذيرلاتحاد الكره

موضوع
أثارت الفنانة الاستعراضية سما المصري، جدلا واسعًا على السوشيال ميديا، وذلك بعد اعتراضها على نفاد تذاكر مباراة مصر القادمة، عبر صفحتها الرسمية على موقع الصور "إنستجرام".
ونشرت المصري، صورة لموقع بيع التذاكر على الإنترنت عبر صفحتها على "إنستجرام"، وعلقت عليها قائلة: "هو مين دا اللي التذاكر نفذت لماتش مصر يوم السبت؟ من امبارح عماله ادخل عشان احجز تذكره لماتش مصر وجنوب أفريقيا يطلع لي الرسالة دي أن التذاكر نفذت وكل لما أسال حد يقولي فعلا الرسالة دي بتطلع لكل الناس".
وتابعت المصري، قائلة: "لا دا أنا اصور لكم قتيل أنا لو مروحتش ماتش يوم السبت هاروح اقعد لكم قدام الاستاد بالمايوه يا اتحاد الكوره انتوا ووزارة الرياضة، أنا بقولكم اهو وساعتها كل الجمهور هيسيب المدرجات ويطلعلي بره يقعد جنبي عايزه تذكرة ياناس المدرجات من غيري ملهاش أي لازمة والجمهور الغالي قلبه هيتقطع لو انا مروحتش عايزه تذكرة يا ناس".
 
2019_7_4_18_27_47_467.jpg christian-dogma.com 
 
 
 
نقلا عن الحكاية
 













شارك بتعليقك
فيسبوك ()


احجز الان فى العاصمة الجديده تليفون 00201123000014

كتب بواسطة gege
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.