موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

بكلمات مؤثره دينا الشربيني تبكي الجميع في رثائها لهيثم احمد زكي

منذ 10 شهر
November 8, 2019, 9:19 am
بلغ

موضوع



عبّرت الفنانة دينا الشربيني عن حزنها الشديد لوفاة صديقها الفنان هيثم أحمد زكي،حيث انهارت من البكاء أثناء حضور مراسم تشييع جثمانه أمس.






وقالت دينا عبر صفحتها الرسمية على "فيس بوك":" أنا مبعرفش اكتب ولا عمرى كتبت بس أنا مش قادره اصدق أنى مش هشوفك تانى!! ولا هتكلمنى فى التليفون تانى وتقولى يالا نتقابلولو مردتش عليك الاقيك بعتلى مسدچ بتقللى طظ فيكى مش هكلمك تانى ، وأول ما ابعتلك اقللك يابنى ملحقتش ارد ده التليفون رن مرتين تقللى خلاص امسحى المسدچ وكأنى مبعتلكيش حاجه".

وأضافت:" طول اليوم كنت بهرب من أنى اصدق ان ده حصلك أنت ياهيثم.لحد ما جيت انام دلوقتي ومش هاين عليا أنام واحنا سيبينك لوحدك كنت دايما تقلنا كلنا اسألوا عليا لحسن اموت لوحدي و محدش يعرف كنت طيب وجدع وحنين وعامل زى العيال الصغيرة".

وتابعت :"نفسى نحب بعض كلنا ونخاف على مشاعر بعض، مش لازم نستنى حد فينا يموت علشان نفهم ان الدنيا مش مستهله هيثم شاف أيام صعبه وضغط كبير من الناس وتنمر ومقارنه مش عادله وللأسف مشفش حب الناس اللى إحنا شايفينه له دلوقتيأنا عارفه انك فى مكان احسن من الاحنا فيه وسط حبيبك كان نفسك ترحلهم واديك رحت يا هيثم".
هذا الخبر منقول من : صدى البلد




كتب بواسطة Shero

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play