موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

بالفيديو | شاهد متصلة تقول لـــ عمرو اديب .. السعادة الزوجية بتبقى يومين في الشهر

منذ 10 شهر
November 11, 2019, 9:54 am
بلغ

بالفيديو | شاهد متصلة تقول لـــ عمرو اديب السعادة الزوجية بتبقى يومين في الشهر
 
تفاعلت سيدة تدعى "ميرفت" مع فقرة "اسأل مع رجاء" ببرنامج "الحكاية"، المذاع عبر فضائية "إم بي سي مصر"، وأجابت عن سؤال الفقرة: "هل أنت سعيد في حياتك الزوجية؟"، الذي طرحه الإعلامي عمرو أديب خلال البرنامج.
وقالت "ميرفت": "مفيش حاجة اسمها السعادة الزوجية لأن الموضوع نسب،ي ومش لازم الحياة تبقى وردية على طول أو فيها زعل على طول، لكن حسب الظروف اللي بنمر بيها وإحنا اللي بنكيف حياتنا".
وأضافت: "أنا عندي أولاد وعندي بيت ولازم أمشي ظروفي وممكن الأمور متبقاش تمام، لكن مش معناها كل واحد يروح لحاله والبيت يتهد، وبرضو في حاجات بتبقى كويسة".
وردت على سؤال أديب: "هو الشهر فيه كام يوم كويس يا فندم؟": "الشهر بيبقى فيه يومين كويسين"، ليرد عليها أديب: "يومين القبض!".

https://youtu.be/IDpSZjzDBZM?t=152

هذا الخبر منقول من : الوطن




كتب بواسطة GM

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play