الحق والضلال الحق والضلال
البحث


تامر حسني يوضح رفضه التعاون مع شقيقه الأكبر في الأعمال الفنية

منذ 1 شهر
November 28, 2019, 4:02 am بلغ
تامر حسني يوضح رفضه التعاون مع شقيقه الأكبر في الأعمال الفنية

موضوع

بعد مرور خمس سنوات، كشف نجم الجيل تامر حسني، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، عن سبب رفضه في التعاون مع شقيقه الأكبر في أي عمل فني.
 


ونشر "حسني" أول صورة تجمعه بشقيقه أثناء التعاقد على إنتاج أحدث أعماله الفنية، وكتب عليها: 


"الصورة دي والفرحة اللي في ضحكة حسام اخويا لازم اكلمكوا عنها دا حسام اخويا الكبير كان نفسه يدخل عالم الإنتاج الفني من ٥ سنين و ينتجلي وانا الحقيقه كنت دايماً برفض و كان بيزعل مني بس كنت دايماً بشرحله انه لازم يدرس السوق الأول و ميعتمدش عليا و يفهم و يذاكر كتير اوي مش عشان ينتج لاااااا عشان يكون منتج شاطر و فعلاً عمل كدا و استوعب كلامي و بدأ يتفرج و يتابع كل اللي بيحصل من اول فيلم اهواك و تصبح على خير لحد ما شارك بجزء بسيط في انتاج فيلم البدله و اشرف على انتاج البومي عيش بشوقك و انتوا اكيد شايفين العملين طلعوا ازاي للناس وازاي نجحوا والحمدلله كل عمل فيهم في السنه دي حقق نجاح كبير جداً".

وأضاف: "أنا في الصورة دي كنت قاعد بمضي عقد أول فيلم انتاجه و وكان بيقولي (طلعت عيني عشان القعده دي ) و انا كنت بقوله إوعى تزعل مني انا كنت بعلمك تكون قد المسؤليه لوحدك و دلوقتي بأمانه انت قدها و انا اللي فخور انك بتنتجلي عشان شايفك بجد شخص بقى شاطر جداً و مجتهد و بتفكر صح و شركتك دلوقتي فيها اقوى الأفراد من كل الجوانب و انا فخور بيهم كلهم فعلاً ،الف مبروك يا حبيبي يا اخويا الكبير ياللي ياما علمتني حجات جميله وانا صغير النهارده بردهالك من قلبي و بدعيلك ربنا يكرمك و يكرمنا جميعاً و يكرم كل مجتهد و تكمل مشوارك و تنتج ليا و لغيري".
 


ومن المقرر أن يٌعرض فيلم "الفلوس" لتامر حسني، خلال الفترة المقبلة، ويشاركه البطولة: زينة، خالد الصاوي، عائشة بن أحمد، ‏نانسى صلاح، محمد سلام، تأليف محمد عبد المعطي، إخراج سعيد ‏الماروق. ‏ ‏ 

christian-dogma.com



نقلا عن النبأ















شارك بتعليقك
فيسبوك ()


احجز الان فى العاصمة الجديده تليفون 00201123000014

كتب بواسطة Lomy
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.