موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

بعد فضيحة التسجيل الصوتي ل عبد الله الشريف الاخيرة خالد منتصر يكتب يفكرون بالنصف الأسفل

منذ 6 شهر
April 19, 2020, 6:44 am
بلغ

بعد فضيحة التسجيل الصوتي ل عبد الله الشريف الاخيرة "خالد منتصر يكتب يفكرون بالنصف الأسفل"
موضوع

christian dogma


ولكن فضيحة عبد الله الشريف لم ولن تكون الاخيرة فهذا التيار الاسلامي معروف من زمان بهوسه بالمرأه وبالجنس بشكل عام ودا شيء طبيعي لان الامة الاكثر تحريما لشيء هي الاكثر هوسا به .

وفي الحقيقه لو دورنا هنلاقي ان فضايح هذا التيار موجوده حوالينا في كل مكان من اول شتايمهم لينا ليل نهار ووصفهم لنا بالعهر والعري والاباحيه والفسق ونشر الرذيله . دا غير تعليقاتهم القذره بتاعت ابقى مشي امك واختك ملط يا @#$% وابقى ورينا صورهم وبتاع (اكيد مش هيطلب صور امي واختي علشان يطلعلهم بطايق مثلا ولا علشان يعملهم اشتراك في نادي الجزيره)

هنتكلم على ايه ولا ايه . علي ونيس اللي اتقفش مع بنت في العربيه
ولا فضايح عنتيل الغربيه السلفي وغيره من مشايخ اخراج الجن من اجساد الفتيات
ولا وجدي غنيم اللي حب يستدرج بنت سوريه لشقه مفروشه .
ولا طارق رمضان وفضايحه المعروفه في اوروبا ومحاضر التحرش الكثيره اللي اتعملت ضده من اكتر من ضحيه .
ولا محمد حسين يعقوب شهريار السلفيين اللي عمال كل شويه يتجوز ويطلق كل ما يشوف واحده تعجبه وكأن الستات دول كيس لب عمال يقزقز فيه .
ولا الفيزازي ولا حماد القباج ولا فاطمة النجار ولا مين ولا مين





فاذا كان الكلام عن العهر والاباحيه دائما هتلاقي الدقنجيه ومن والاهم في اول الصفوف . مهو كلم العاهر يلهيك واللي فيه يجيبه فيك .

الناس دي ياما خاضوا في اعراض الاخرين شتموا المسيحيين شتموا الممثلين شتموا العلمانيين شتموا الملحدين مافيش انسان مخالف لتوجهاتهم الا ورموه باقذر الشتايم والتهم وياما اتدخلوا في اوض نوم الناس وماسابوش تفصيله صغيره الا ودسوا انوفهم فيها واتكلموا عنها وعمرهم ما ستروا حد ابدا علشان كده فضح الناس دي واجب وعمل جليل لتدمير صورتهم تماما وازالة تأثيرهم على عقول شعوبنا .

خدها قاعده كده : أي ملتحي سلفي او اخواني هو عاهر وكذاب بالضروره . اول ما تشوف في اي مكان صورة واحد سلفي او اخوانجي تأكد ان ده شخص مجرم فاردم عليه فورا وماتضيعش وقتك في انك تسمعله من الاساس لان الفرق الوحيد بينه وبين الناس اللي في الصوره دي ان الناس دي عرفنا فضايحهم لكن التاني لسه ماعرفناهاش .

نيجي بقى لاهم نقطه :
هل احنا كعلمانيين مقتنعين اصلا ان الفعل الجنسي عن تراضي بين طرفين عاقلين بالغين هو فضيحه او شيء سيء يستوجب العقوبه ؟ اطلاقا .
امال ليه بنحاكم الناس دي ؟
لانهم هما اللي اختاروا يشيطنوا تلك الافعال ويخوضوا في اعراض الاخرين بكل بجاحه بناء على منهجهم الديني وبناء على نفس المنطق بتاعهم ده احنا برضو بنشيطنهم وبنخوض في اعراضهم وبنثبت فسادهم وتناقضهم وانحلالهم وضحكهم على عقول خرفانهم .

الناس دي في الاول والاخر هم ضحايا منظومة افكار دينيه فاسده سيطرت على مجتمعاتنا واجبرت الناس على كراهية الحياه واحتقار الحريه واحتقار كل ما هو جميل ووصفه بالعهر والانحلال فاصبحوا مقموعين بقوة الدين . والقمع زي ما احنا عارفين بيولد الانفجار فطبيعي انك تلاقي التيار ده لا يفكر في اي شيء ولا يشغله اي شيء سوى ما بين افخاذ النساء فقط وكل كلامهم وتصرفاتهم وتفكيرهم بينفجروا بالجنس . لانهم اصبحوا اسرى وعبيد شهواتهم بالفعل من كتر التوجس اللي بيتزرع في عقولهم وبيزرعوه في عقول اتباعهم من اي شيء له علاقه بالمرأه . سواء لبسها عطرها مشيتها كلامها . الخ

اختاروا ان يخالفوا الطبيعه والفطره الانسانيه السليمه ويحاربوا كل ما هو جميل فوقعوا في شر اعمالهم وتم فضحهم

 




كتب بواسطة Heba

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play