الحق والضلال الحق والضلال
البحث


لهذا السبب نبيل الحلفاوي يطالب بمشاهدة حلقة اليوم من مسلسل الاختيار

منذ 2 اسابيع
May 21, 2020, 8:09 pm بلغ
لهذا السبب نبيل الحلفاوي يطالب بمشاهدة حلقة اليوم من مسلسل الاختيار

طالب الفنان نبيل الحلفاوى متابعيه بمشاهدة حلقة اليوم من مسلسل الاختيار فى تمام الساعة 9 من خلال حسابه الشخصى بموقع التواصل الاجتماعى للتدوينات القصيرة "تويتر".



وقال الحلفاوى من خلال تغريدته " يا ريت النهارده كلنا نشوفها 9 مساء حتى اللي بيشوفوها في المنصات يتفرجوا معانا النهارده بدون إعلانات. لسببين:


اقرا ايضا : عايز أبقى زي منسي أطفال يشاهدون حلقات مسلسل الاختيار بالزي العسكري صور


وأضاف الحلفاوى "أولا نقرأ كلنا الفاتحة على أرواح شهدائنا في وقت واحد بعد الحلقة. ثانيا فرصة للي ما حضرش زمان لما كنت تتفرج على الحلقة وانت عارف إن كل الناس بتتفرج معاك في نفس اللحظة".


ومن ناحية اخرى حرص المخرج بيتر ميمي على توجيه رسالة مؤثرة عبر صفحته بموقع فيس بوك لأهالى أبطال ملحمة البرث ضمن أحداث مسلسل "الاختيار".


وقال بيتر ميمي: رجاء اللى يعرف حد من اهالى شهداء حادث البرث يقنعه ميتفرجش على حلقة بكرة (حلقة ٢٨) انا بعتذر مبدئيا عن صعوبة الحلقة، انا حاولت قدر المستطاع أقلل بشاعة اللى حصل بس فى نفس الوقت كان لازم الناس كلها تعرف انهم ابطال ووقفوا و دافعوا عن الارض و الكمين و زمايلهم لاخر نفس.


واختتم المخرج الشاب: تحية لمنسى و رجالة منسى و اهلهم اللى استحملوا فراقهم او اصابتهم.

 
لهذا السبب نبيل الحلفاوي يطالب بمشاهدة حلقة اليوم من مسلسل الاختيار




هذا الخبر منقول من : صدى البلد














اهم الاخبار
شارك بتعليقك
فيسبوك ()


موضوع مثبت

كتب بواسطة Lomy
تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.