موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

الفنان القبطى مراد مكرم يفتح النار بقوة بسبب صور الفنانين على السوشيال ميديا وما يحدث ضدهم

منذ 3 شهر
August 10, 2020, 4:30 pm
بلغ


مراد مكرم يفتح النار على منتقدي صور الفنانين على السوشيال ميديا
 
نشر مراد مكرم منشور جديد له عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي " فيس بوك".



وعلق مراد مكرم علي منتقدي الفنانين و صورهم قائلا: " اي حد هيحط صورة اي فنان في اي وضع و يتريق او يشتم انا هشيله من عندي بكل هدوء.فيه ناس عادي انهم يتصوروا بمايوهات ،مع اصحابهم مع عائلتهم مع اجوزاتهم.انتوا مالكوا.مش عاجبكم الصورة بتشيروها ليه وبتشتموا وتدخلوا في الاعراض ليه؟؟؟ ".






و تابع قائلا: " زي ما فيه ناس بتنزل البحر بهدومها ،وفيه الي بينزل بما يسمي المايوه الشرعي ،وفيه الي بينزل بالمايوهانتو مالكوا.مافيش حد احسن من حدخليكوا في نفسكوا ،مش عاجبك ما تبصش و ما تقلدشانما تنصب نفسك قاضي و ده يصح وده ما يصحش مش من حقك.انت مش حامي حمي الاخلاق.ولا انت واخد رخصه مباشرة او توكيل من ربنا علشان تتكلم بالنيابه عنهالي انت شايفه غلط،ما تطبقوش علي اهل بيتك بس خلاص"


اقرا ايضا:
بدءا من الجمعهعرض برنامج الاكيل لمراد مكرم

و يذكر ان اعلن مراد مكرم عن عوده برنامج الاكيل الذي سيعرض يومي الجمعة والسبت في تمام الساعة الخامسة والنصف، على شاشة cbc
 sofra.


تتلخص فكرة البرنامج "الأكيل" في استضافة مراد مكرم لأصحاب المطاعم والأكلات المشهورة، وتذوق أكلاتهم المميزة ومعرفة أسرار الطبخة، من خلال لقاءات معهم ومع الطهاة داخل مطبخ المطعم.

هذا الخبر منقول من : صدى البلد




كتب بواسطة GoMaNa

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play