موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

أوس أوس في رسالة شديدة اللهجة “دمرتوا مراتي.. حسبي الله ونعم الوكيل”

منذ 1 شهر
August 31, 2020, 7:57 pm
بلغ


أعرب الفنان محمد أسامة الشهير بـ”أوس أوس”، عن استيائه الشديد من تعليقات الجمهور التي تلقاها في أحدث ظهور له هو وزوجته في زفاف شقيقة الفنان مصطفى خاطر، وذلك بعد وفاة نجلهما منذ بضعة أشهر عن عمر ناهز ثلاثة أشهر من ولادته.

ونشر أوس أوس صورة برفقة زوجته، عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام”، وعلق عليها قائلًا: “أنا مش محتاج أبرر وأحكي أي حاجة عن حياتي، والست اللي قلبي اختارها كنت ساعتها فى أول موسم لتياترو مصر، كنا نتقاضى مرتبات مش ممكن تفتح بيت وأول ما اتجوزت كنت أقعد فى بيت إيجار كمان”.

وتابع: “أنا بس هكتفي بالنقطتين دول علشان أصحاب العقول والنفوس المريضة يعرفوا ويبطلوا نغمة، الفلوس بتعمل أكتر من كده، الفلوس ممكن تشتري سرير بس ماتشتريش النوم ومش أنا بس دا أغلب المشاهير اللي بتحسدوهم على حياتهم دلوقتي ماتعرفش بدأ من امتى واتبهدل ازاي ولولا وجود حد جنبه بيسنده ويدعمه ماكنش هيعرف يعدي من أي مشكلة نفسية أو مادية في حياته”.







زفاف شقيقة مصطفى خاطر يشهد أول ظهور لزوجة أوس أوس بعد وفاة رضيعها
وأضاف: “ومش معنى إني بنزل اشتغل أو بتصور وأنا مبسوط ده معناه إني هموت من الفرحة، بس دي مهنتي واجبي ناحية جمهوري إني أخرجه من أي حزن هو فيه كل ده بعمله على حساب حزني وجرحي ووجعي أنا وفي الآخر بتشتم برضه أنا بقول الكلام ده ولن أسمح بأي تدخل في حياتي الشخصية مرة أخرى سواء بالخير أو بالشر أو دخول اسم مراتي في أي كلمة من كلام المرضى النفسيين، مراتى اللي أخوها متوفى وابنها متوفى وماصدقت أول مرة أخرجها نروح مناسبة ودمرتوها نفسيًا تاني بكلامكم المريض حسبي الله ونعم الوكيل فيكم…حقك عليا يا ست الكل”.

واختتم حديثه: “سكت كتير وكنت بعدي لكن مفيش فايدة كل واحد يركز في حياته الطموح حلم مشروع عند كل الناس اسعى واتعب وكافح وربنا اللي بيكافئ مش البشر بدل ماتفضل تبُص فى حياة الناس”.

وتوفي نجل “أوس أوس” مؤخرًا، عن عمر ناهز الثلاثة أشهر من ولادته، وأعلن وقتها أنه توفي بطريقة طبيعة، عكس ما تداولته الأخبار، أنه توفي إثر سقوطه على وجهه في المنزل.

هذا الخبر منقول من : القاهرة 24




كتب بواسطة Shero

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play