موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

بعد الزج باسمه فى قضية سرقة كأس أفريقيا اول رد من احمد حسن على شوبير

منذ 3 شهر
September 5, 2020, 7:07 am
بلغ

أكد أحمد حسن، كابتن منتخب مصر السابق، أنه لا بد من البحث عن كأس أفريقيا المفقود، مشيرا إلى أنه شعر بالحزن من كابتن أحمد شوبير، لأنه زج باسمه وكأنه متورط فى سرقة كأس أفريقيا، وقال: "على الأقل كان كلمنى فى التليفون قبل ما يجيب اسمي في القصة دي، وبقالنا سنين طويلة محدش أصلا اتكلم في القصة دي خالص، وليه محدش اتكلم عن الأزمة دي غير دلوقتى؟".
وأضاف أحمد حسن، خلال مداخلة مع الإعلامي عمرو أديب ببرنامج "الحكاية" الذي يذاع على قناة mbc مصر: "أكيد كل مجلس من المجالس اللي مسكت الاتحاد بيعمل جرد وبيشوف وبيعرف اللي موجود عنده، مش معقول إنهم اتفاجأوا دلوقتى، وعلى الأقل في محاضر بالكلام ده، ويا كابتن أحمد شوبير لاقيت اسمي جه في الموضوع كلمنى، ولو فى تصفية حسابات بين المجالس وبعضها ميكونش على حساب الناس، أنا علاقتى إيه بالموضوع".





     
هذا الخبر منقول من : اليوم السابع

الله محبه




كتب بواسطة gege

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play