موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

رئيس الجمهورية .. أنا والحكومة بنتحرق عشان مصر متتحرقش

منذ 5 يوم
September 16, 2020, 2:58 pm
بلغ

رئيس الجمهورية أنا والحكومة بنتحرق عشان مصر متتحرقش
 
 
 قال الرئيس عبد الفتاح السيسي ، إنه لم يسء أبدا في حديثه لأحد ، مضيفا: " من 100 عام وأكثر كانت الدولة المصرية ظروفها أفضل ولم تنس أن تساعد وتتعاون ، ولكن نرى البعض مع تغيير الصورة بيبحثوا عن هدم مصر ، وبيجهزوا قنوات وبيدفعوا فلوس لناس علشان يهدوا بلد ، وأنا بسأل المصريين هل ده رد الجميل بعدما تم خلال 100 عام ، اوعوا حد يهد بلدكم ويقلكم كلام كدب ".


وتابع : " ما يفعلوه يرقى للخيانة والتآمر اقسم بالله أمام الله، احنا مش عاوزين حد  يساعد إحنا متشكرين لكن ابعدوا عننا بشركم دي فيها 100 مليون عاوزينها تتقاتل وتتخرب إحنا بنصلح اللي بقاله سنين متساب ،

والحكومة بتتحرق معايا كل ما يعملوا أقول لسة" .


وتابع: "أنا والحكومة بنتحرق عشان مصر متتحرقش عشان اللي ضمايرهم ضاعت ومش هاممهم حاجة وبيشككوا الناس البسطاء هتروحوا من ربنا فين لما تضيعوا 100 مليون".


 
هذا الخبر منقول من : صدى البلد




كتب بواسطة GM

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play