موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

أول مرة أتكلم كده.. السيسي للآخرين ابعدوا بشركم

منذ 5 يوم
September 16, 2020, 3:00 pm
بلغ

قال الرئيس عبدالفتاح السيسي، إنه منذ 100 عام وأكثر كانت ظروف الدولة المصرية أكبر، ولم تنسى أن تساعد على البناء لكل الأشقاء.
وأضاف على هامش افتتاح مجموعة من الجامعات التعليمية: "دلوقتي لما الظروف اتغيرت بدل ما يمدوا إيديهم للتعاون بيهدوا في مصر، هو ده رد الجميل اللي اتعمل في 100 سنة، هو ده ردهم على مصر وعلى اللي عملناه، عايزين يهدونا، اوعوا حد يهد بلدنا، ويقول كدب، وقسما بالله يصل للخيانة والتآمر".
وتابع السيسي: "عايزين تهدوا الدول ليه؟ احنا متشكرين ليكم، ابعدوا عننا بشركم، عايزين 100 مليون يتقاتلوا، إحنا بنصلح حاجات بقالها سنين".
وأوضح السيسي: "أول مرة أتكلم كده من فضلكم كفوا ألسنة الكذب وخلوا أموالكم للإصلاح ليكم، إحنا بفضل الله، هنعمل كل شيئ جميل، لما الدنيا هتحتار للي بنعمله، بيتعمل إزاي، بيتعمل بالله".

هذا الخبر منقول من : مصراوى




كتب بواسطة emil

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play