موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

شاهد بسمة وهبة تتعرض لموقف محرج في لندن

منذ 1 شهر
October 24, 2020, 5:22 pm
بلغ

حكت الإعلامية بسمة وهبة عن الموقف الذي تعرضت له في لندن عندما ذهبت للطبيب ونسيت الكمامة هناك.





وقالت وهبة في فيديو نشرته عبر قناتها على موقع "يوتيوب": "كنت عند الدكتور ومسافرة تاني يوم وروحت للدكتور، طلعت من عند الدكتور اكتشفت أني نسيت الماسك بتاعي، وبعدين رجعت لقيت الدكتور قفل لأني كنت آخر واحدة".
وتساءلت وهبة: "أعمل إيه مفيش في طريقي صيدليات معظمهم قافلين وفاتحة خرائط جوجل وماشية في طريقي للفندق، بس حتة مشية علقة زي مثلا من الدقي للشيخ زايد وأوبر مش عايز يشتغل".
وتابعت: "قولت أشارككم معايا في الموقف اللطيف اللي حصل لي، وبعدين هنا أنت من غير ماسك يعني جربة، ومينفعش وأنا أقصى حاجة أني ماشية في الشارع كده لكن أدخل مكان أو أركب تاكسي مفيش الكلام ده خالص"، متابعة: "أنا تعبت بس الحمد لله محدش عارف الخير فين يمكن المشي كويس".

هذا الخبر منقول من : الوطن




كتب بواسطة Lomy

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play