موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

حمو بيكا يروي واقعة غريبة في زفافه أخدت 300 ألف من ناس معرفهاش

منذ 1 شهر
December 2, 2020, 2:43 pm
بلغ

شف حمو بيكا، مطرب المهرجانات الشعبية، عن واقعة غريبة حدثت له قبل عقد قرانه بفترة قصيرة، بعدما تلقى مساعدة مالية ضخمة من شخص مجهول دون أي أسباب.





وأضاف «بيكا»، خلال استضافته الإعلامية ريهام سعيد، في برنامج «صبايا الخير» المذاع على قناة «النهار» الفضائية: «من حوالي سنة حد اتصل بيا ولا اعرفه ولا يعرفني، وقالي تبقي موجود في المكان ده بعد ساعتين، وقفل».
وأردف «بيكا»: «روحت له ومش عارف مين ده ولا عاوز إيه، لقيتهم أول ما دخلت حطوا شنطة قصادي وقالولي افتحها، فتحتها لقيت فيها 300 ألف جنيه».
وتابع «بيكا»: «فسألتهم دي فلوس إيه دي؟ قالوا ليا أنت داخل على جواز وعارفين إنك محتاج فلوس، خد الفلوس دي وكانت حوالي 300 آلف جنيه، ومن ساعتها ولا شوفتهم ولا شافوني، وكل ما اتصل بالتليفون اللي كلمني بلاقي مقفول».
وتستضيف الإعلامية ريهام سعيد خلال برنامج «صبايا الخير»، المذاع على قناة النهار الفضائية، مطرب المهرجانات الشعبية حمو بيكا، وذلك في حلقة خاصة من داخل قصره، بمحافظة الإسكندرية.

هذا الخبر منقول من : المصري اليوم لايت




كتب بواسطة emil

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play