موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

متغيب عن المنزل من ٣ ايام .. استغاثة عاجلة من اسرة ريمون سعد

منذ 1 اسابيع
January 12, 2021, 12:19 am
بلغ

(كتبت روجى فادى لموقع الحق والضلال)

أزداد اختفاء الفتيات و السيدات القبطيات فى هذه الأونة الأخيرة نعم بالفعل أختفاء ويخرج علينا البعض من المهللين والمهونين ويقولون أنها هربت بأرادتها أو كانت مصاحبة لجارها أو تم أغرائها ولكن الغريب هو تغيب الشباب الاقباط. 

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي فيسبوك صورة للشاب القبطى ريمون سعد فكرى وقالوا انة متغيب من يوم 9 يناير 2021 ويبلغ من العمر 21 عام ويسكن بإمبابة البصراوى الجيزة وتليفونة مقفول ومش معاه اي إثبات شخصي.






واستغاثة اسرتة وقالت انة مش معاه اي إثبات شخصي على من يجده يتصل بـ هذا الرقم 01201425774 خرج من البيت ومش عارفين راح فين واتعمل بلاغ في القسم.

وقال احد اصدقاءة صحيت على خبر ان ريمون صاحبنا متغيب عن البيت والموضوع طلع ان بقاله يومين وأنا معرفش أرجوكم ريمون غالي أوي على قلوبنا وحقيقي مش عارف ايه اللي المفروض يحصل عشان نقلل وقت غيابه ريمون من أفضل أصحابي ان مكانش أفضلهم صلوا كتير لأجل رجوعه
و لو حد يعرف ايه ممكن بتعمل غير تقديم البلاغ لأنه بالفعل اتقدم يقولنا نعمل ايه.





كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play