موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

القصة الكاملة لفيديو حفل زفاف العروس الحامل في الدقهلية

منذ 3 شهر
January 20, 2021, 12:42 pm
بلغ


تسبب فيديو جرى نشره على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، لفتاة حامل ترتدي فستان زفاف وبجوارها زوجها، في إثارة استغراب رواد السوشيال ميديا، وشبه بعضهم الواقعة بأنها تشبه ما يحدث في أوروبا.
وبسبب حالة الجدل، خرج صاحب مقطع الفيديو يوضح حقيقة ماحدث، مؤكدًا أن اللقطات جرى تصويرها بعد عامين من الزواج، احتفالًا بتحديد نوع مولدهم الأول.





وقال "م.م" صاحب مقطع الفيديو، أن ما يتداول ما هو الا حفلا نظمها صحبة زوجته ابتهاجًا بقرب حلول مولودهم الأول وإخبار أصدقائهم بنوع الجنين.
وأضاف الشاب فى تدوينة له على صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك": "الشهرة حلوة ونفسنا نبقى مشاهير بس بالحاجه اللى بنعملها والمحتوى اللى بنقدمه مش بالخوض فى الأعراض".
وتابع في التدوينة: "أنا لحد دلوقتي مش فاهم أول واحد خذ سكرين من فيديو أنا رافعه وواضح فيه احنا بنعمل إيه، وان دي حفلة بنعرف اصحابنا والناس اللي متابعنا فيها نوع الجنين ويحرف الكلام ويألف قصة على مزاجه لمجرد انها هتجيب لايكات اكتر من القصة الحقيقية بيقول لنفسه ايه، والناس اللى زي البغبغان بياخدوا كوبي ويشيروا من غير ما حتى يعقلوا الكلام أو يفكروا لمدة دقيقة مع نفسهم بجد انتوا اية يا جماعة ممكن تخربوا بيوت وتخلوا ناس تنتحر وتعقدوا ناس في عيشتها ربنا يهديكم".
وواصل صاحب الفيديو: "أي حد يشوف بوست من اللي بيتريقوا علينا يحط البوست دا في عينه شيروا البوست دا عشان الناس تفهم ومحدش يقولي انت اللى متنزلش صورك".

christian dogma


 

هذا الخبر منقول من : مصراوى




كتب بواسطة emil

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play