اول تعليق من ضحية متعدي غير اخلاقي مترو الأنفاق

منذ 9 شهر
March 24, 2021, 3:26 am
بلغ

اول تعليق من ضحية متعدي غير اخلاقي مترو الأنفاق

علقت مريم مختار، ضحية تحرش مترو الأنفاق، على الحكم الذي صدر اليوم من المحكمة بحبس المتحرش 3 أعوام وتغريمه، مضيفة: الجُرأة اللي فيا دي وإني أطلع الموبايل وأصوره ، استمدتها من خطيبي ، لكن أنا زي أي بنت بترعب أما بشوف المنظر ده .

وأضافت مريم مختار في مداخلة هاتفية مع برنامج كلمة أخيرة المُذاع على فضائية أون ، قائلة: أنا كنت راكبة في عربية المترو الأولى بتاعت السيدات، وبتبقى بعد الساعة 9 مساء مختلطة رجال وسيدات .

وتابعت الضحية: أما ركبت كان في ولدين آخر العربية بس، والمتحرش أول ما ركب، قعد قدامي، ومن أول ما ركب وهو منظره مخيف ، فبعت لخطيبي على الواتس أب، وخطيبي قالي صوريه من غير ما ياخد باله .

وأكملت مختار : أنا كنت مرعوبة جدًا ومش عارفة أصوره، بس اللي قدرت أصورهم هما 30 ثانية عشان كنت نازلة المحطة اللي بعدها .





وعقبت: أنا كنت خايفة جدًا وبترعش، لدرجة إني شايفة ظابط شرطة واقف قدامي الناحية التانية ، ومش عارفة أشاور له ، صوتي مش طالع .

وأضافت: بعت الفيديو لخطيبي أول ما روحت ، وهو نشره ، على مواقع التواصل الاجتماعي ، مضيفة : لقيت تفاعل كبير مكنتش متوقعاه خالص ، كان هدفي أفضحه بس، مش أعمل قضية ولا حاجة .

وتابعت : دعموني وشجعوني لحد ما روحت عملت قضية .

وأكملت : لما عرفت الحكم مكنتش مصدقة سرعة الاستجابة .

الله محبة

نقلا عن صدي البلد




كتب بواسطة Heba
احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play