موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

قديسة فى السماء..انتقال عروسة السماء سلفانا بعد معاناة مع المرض

منذ 1 شهر
April 4, 2021, 2:21 pm
بلغ

(كتبت روجى فادى لموقع الحق والضلال)

انتقلت إلى الأمجاد السماوية سلفانا عماد بعد معاناة مع المرض الوحش(السرطان) كانت بتبقى متآلمة ع مدار ال٢٤ ساعة آلم صعب جدا فوق طاقة البشر لكن الوقت اللى كانت تجيلها لحظة راحة كانت بتضحك وتبتتسم وتبتدى تتعامل كآنها مش مريضة كانسر.

تقول احد اقاربها : من يوم ما اتولدت وكآنها بتقول انا ملاك وقت طفولتها كانت طفلة مختفلة معشتش طفولتها بشكل عشوائي زينا ما افتكرش فى مرة جه وقت واتصرفت زى اى طفلة عادية طفلة هادية ملائكية عمرها ما كانت سبب تعب لمامتها وباباها.






واضافت :اتقبلت خبر مرضها بضحكة كملت وعافرت لاخر لما كانت قادرة تمشى على رجلها كانت بتكمل جهاداها ع الارض كانت مهتمة جدا بمعهد العلامة افتكر مرة كانت بتاخد جلسة الكيماوى فى المستشفى وكان عندها امتحان فى المعهد كانت وقتها تعبانة وابتدا يظهر عليها التعب بس الوقت ده كانت طول الوقت تضحك وكانت حتى وقت مرضها لما كان بيبقى مشتد عليها آلمها جامد كانت بتبقى حريصة متضايقش حد.

وقد نعاها ابونا بيشوى سمعان:رحلت للسماء بنتنا الجميلة المتفوقة سلفانا التي رغم تعبها واهتمامها بدراستها كانت طالبة بمعهد العلامة بعد أن حملت صليب الالم والمرض تركت ارض التعب والشقاء وذهبت لارض الراحة والنعيم ربنا ينيح نفسها مع العذاري الحكيمات ويعطي كل الأسرة تعزيات السماء .





كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play