موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

زوج شيماء سيف يكشف حقيقة إنفصاله عنها ويحسم الجدل

منذ 1 شهر
April 9, 2021, 12:56 am
بلغ

حسم الفنان المنتج محمد كارتر، الجدل حول انفصاله عن الفنانة شيماء سيف، وذلك بعدما نشرت تدوينه مؤخراً قالت فيها "كل شيء قسمة ونصيب".


فى هذا السياق، نشر "كارتر" عبر حسابه الرسمي على موقع الصور الشهير "إنستجرام" صورته برفقة زوجته معلقاً عليها بقوله :"من بعد ما عرفتك عمري في حياتي ماتخيلت حياتي من غيرك انتي النفس اللي خارج وداخل مني انتي الضحكة اللي بضحكها انتي القلب اللي بعشقه الناس كلها بتتعامل علي إنك مراتي وهما ميعرفوش انك بنتي ايوا والله بنتي وحبيبتي وكل حاجة ليا في الدنيا دي"


وتابع زوج شيماء :"بدعي لربنا في سري بأنه يخليكي ليا عمر وحب وقرب ميعرفش البعد أبدآ".

على الجانب آخر، كان محمد كارتر، تجاهل كافة الشائعات والأنباء التي ترددت حول انفصاله عن شيماء سيف، وكتب تدوينة كشف فيها عن إصابة والدته بفيروس كورونا ودخولها إلى المستشفى.





 
إصابة والدة كارتر بكورونا

وقال كارتر: "أصعب إحساس ممكن الإنسان يحس بيه وقت دخول مستشفى العزل وأنت رايح تسيب لهم أمك إحساس بفقدان الحياة لك ولأمك إحساس بالوداع، ساعتها بتشوف شريط حياتك بيعدي قدام عينك في لحظة بتشوف وهي واخداك من إيدك أول يوم مدرسة، بتشوف وهي بتحرم نفسها من متع الحياة علشان أنت تلبس كويس وتتعلم كويس وتاكل كويس".


وأضاف : "بتشوف ضحكتها في وقت فرحك بتشوف دموعها في وقت حزنك، بتشوف روحك بتتسحب منك بمجرد ما تدخل طرقة مكان العزل ،لأن ساعتها بتحس إنك في فيلم رعب ودوامة احساس بالغرق في البحر ، نفسك بيتقطع بتشم ريحة الموت حواليك بعد شوية بتفتكر إن كل ده بسبب لحظة إهمال إنك تاخد بالك من نفسك ومن اللي حواليك، أرجوكم اضغطوا علي أمهاتكم وبالذات كبار السن مينزلوش الشوارع ميتعملوش مع حد ولا دليفري، ولو أصعب الظروف هاينزلو يلبسو الكمامة وميسبوش الكحول من ايدهم، تعالوا علي نفسكم واشتروا إنتم طلبات البيت وتتعقم كويس، أغلب أمهاتنا عايشين علي طبيعتهم ومحدش بيعقم حاجة"


وأنهي تدوينته قائلا : "اللهم إني أسألك من عظيم لطفك، وكرمك، وسترك الجميل، أن تشفي أمي وتمدها بالصحة والعافية لا ملجأ ولا منجا منك إلّا إليك إنك على كل شيءٍ قدير".
نقلا عن فيتو

الله محبه




كتب بواسطة Lomy

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play