موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

شريف اكرامي عن إلغائه متابعة صفحات الأهلى

منذ 1 اسابيع
June 11, 2021, 4:23 am
بلغ

شريف اكرامي  عن إلغائه متابعة صفحات الأهلى
كشف حارس بيراميدز، شريف إكرامى، عن سبب إلغائه متابعة صفحات الأهلى على مختلف منصات السوشيال ميديا عقب انتقاله إلى ناديه الحالى.





وأضاف، خلال حوار مع الإعلامى أحمد شوبير فى برنامج "ملعب أون تايم" المذاع على قناة "أون تايم سبورت": "أنا راجل أهلاوى بس مش متعصب، ولكن عن قناعة، يعنى مقتنع ليه الأهلى ده كبير وده بسبب حاجات انا عيشتها جوه النادى".

وتابع إكرامى: "الأهلى علمنا ازاى تترفع ما تتدناش، وعلمنا ازاى متبقاش شخص شمات، ولما بتخسر دايما راسك مرفوعة، ولما بتكسب بتتواضع".
وأردف: "لغيت المتابعة عشان مكنتش عايز اشوف سوشيال ميديا الأهلى بالشكل ده، ومكنتش عايز أحس إن الموضوع مبقاش فيه الصفات اللى أنا متخيل إنها تبقى موجودة فى المنظومة فمكنتش عايز اتضايق".
نقلا عن مبتدا




كتب بواسطة Heba

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play