بنتاجر بالبشر .. حسام حبيب يهاجم نضال الأحمدية من جديد

منذ 5 شهر
June 29, 2021, 11:59 pm
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

شارك المطرب حسام حبيب فيديو جديد يرد من خلاله على الإعلامية نضال الأحمدية.


وقال "حبيب" في الفيديو: "مساء الخير سمعت حاجة النهاردة كدا ضحكتنى أوى مدعية بتقول مواجهة جديدة مع حسام حبيب عايز أقولها أنتى مواجهاتك مع اللى بتعرفي تخترقيهم وسمعت من ناس بتقولى إنه صعب يقاضوكى فى لبنان لأن اختراقاتك واصلة كل الناس هناك».

وأضاف حبيب: «إنما مصر اللى حاولتى تتمسحى فيها وتجيبي سيرة مصر وسيرة سد النهضة وسيرة حاجات أشرف بكتير من انها تيجي على لسانك بلاش الشغل ده لأن مصر بلد كبيرة وفيها قانون وصدقيني الدنيا كلها دلوقتى عارفة يعني ايه مصر».






الأخبار المتعلقة


وتابع: «أنا أول مرة أسمع عن صحفي استقصائي بزق بيه بنات أنا بستخدم البشر اللى بيتابعونى بستغلهم هنا بقي اسمه تجارة بالبشر بتزقيهم يعملوا مكالمات مع ناس وتسميها أعمال استقصائية، وتقولى آه إنه أنا منفتش، آه منفتش لأن انا أرجل وأنضف من أن أنفي صوته أو مش صوته ميخصنيش».

واختتم حسام حبيب حديثه قائلا:«عشتي تجري ورا مين ورا حد بالاسم آه يقربلي لكن بالفعل لا ودا اللى انتى عرفاه كويس واستغلتيه كويس واللى أنت لعبتى عليه كويس لا بدافع لا عنك ولا عنه ولا ينفع أجيب سيرة اسمك ولا اسمه لأن أقل بكتير آسف انا بقول كده لكن دى الحقيقة وأنا قررت أواجه الحقيقة بمنتهى الشجاعة وأقول للإنسان الأعور أنت أعور في وشه زي المثل ما بيقول، أوعي تفتكري انى هخاف من استقصاءاتك لأن مليش في الاستقصاءات مبردش على تليفونات مليش فى السكة دى فمش هتعرفى تستقصي معايا يا أستاذة، ولسه فيه جولات بينى وبينك كتير وهعرفك يعنى ايه مصر ويعني ايه تخوضي فى أعراض وبيوت مصريين، هعرفك عملياتك الاستقصائية اللى بتديريها دى عندك هناك عندنا هنا نو، فاهمة لو مش فاهمة يعني ايه مصر هنفهمك يعني ايه مصر هعرفك إزاي بالقانون هوريكي يعني إيه مصر"



نقلا عن الفجر


الله محبه




كتب بواسطة Lomy

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play