فتاة مسلمة ترد علي المتطـرفين بعد هجـ ـومهم علي القداس الالهي

منذ 4 شهر
July 15, 2021, 8:42 pm
بلغ

تابع عبر تطبيق google news google news google news

 فتاة مسلمة ترد علي المتطـرفين بعد هجـ ـومهم علي القداس الالهي

هو ايه علاقة لايف بابا الكنيسة ب المسلمين !
طب ايه علاقة كلامه بجملة الحمد لله على نعمة الإسلام !





الأخبار المتعلقة


طب ليه مفيش مسيحيين بيدخلوا على خطبة الجمعة او صور الناس ف الحج او اى حد منزل آيه قرآنية و يكتبوا الحمد لله على نعمة المسيحية !
طب ليه مش بيقولوا ايه الهبل ده يعنى ايه ألف حوالين بيت قديم ف السعودية فتتمسح ذنوبى، زى ما المسلمين بيتريقوا على كل حاجة بيعملوها و بيقولولهم انتوا بتعبدوا العيش زى ما مكتوب ف الاسكرين !
ليه شاغلين بالكم بـ اديان غير دينكم إلا لو مكنش عندكم الثقة الكافيه فى دينكم أصلاً !
اصل مش معقول طالب متفوق جايب ١٠٠٪؜ هيسيب نجاحه و يروح لطالب بالنسباله فاشل و ساقط و يروح يكتبله الحمد لله انا ناجح مش فاشل زيك إلا لو كان مريض او عنده عقدة نقص او مش واثق ف نفسه 
 أنا بجد فكرت كتير الفئة دي من الناس بتعمل كدة ليه و مش لاقية إجابة منطقية لحد دلوقتى !!
-و عامةً انا مسلمة الحمدلله ولو كان مثال الكعبة صعب شوية و لكن دة عشان يأثر في الناس المسلمة اللي هتقرا و يعرفهم هيحسوا ب ايه لو الموقف معكوس بمعني اني بقوي حجتي في مواجهة الأفعال الشاذه دي لكن انا مش بقلل من الكعبة المشرفة و لا من اي حاجة تخص ديني و شكرا.




كتب بواسطة Shero

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play