موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

الف مليون مبروك للدكتورة مريم صاحبة الصفر الشهير لحصولها على تقدير امتياز

منذ 1 شهر
July 20, 2021, 11:11 am
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

الف مليون مبروك للدكتورة مريم صاحبة الصفر الشهير لحصولها على تقدير امتياز


ياريت كلنا نبارك للدكتوره مريم طالبة_الصفر ونشاركها في فرحة نجاحها العظيم وحصولها علي تقدير اميتاز
مبروك والف الف الف مبروك
مريم طالبة الصفر من المتفوقات فى الصيدلة





الأخبار المتعلقة

طالبة الصفر تحصل على امتياز بالفرقة الثانية بكلية الصيدلة
فاكرينها
دولة كاملة بأجهزتها وقفت ضد البنت الغلبانة دي ضيعوا سنتين من عمرها وسرقوا مجهودها وزوروا ورقها لصالح ابن مسئول فاشل ومن جبروتهم والسواد اللي جواهم ادوها "صفر" اتهموها بالكذب واغتالوها معنويالا طب شرعي نفعها ولا قضاء أنصفهالكن كل دول ولا حاجة قصاد العناية اﻹلهية وربنا اللي اسمه " العدل"
مريم قد حصلت على مجموع 0% في نتيجة الثانوية العامة عام 2015، وقامت برفع دعوة قضائية، بعد أن تبين أن الورق المتواجد بالكنترول ليس خطها، ولكن دون جدوى، وقامت بإعادة السنة حيث أدت امتحانات الثانوية العامة لعام 2016 داخل إدارة ميت غمر بمحافظة الدقهلية بنظام "المنازل"، وحصلت على مجموع 94.02%، شعبة علمي علوم.
مريم دخلت صيدلة وطلعت الأولي علي دفعتها في الترم الأول بتقدير امتياز والترم التانى امتياز وسنة تانية كمان امتيازحقها علينا إننا ننصفها ونحتفي بنجاحها وتفوقها.متفكرش إنك لما تظلم حد وتتجبر عليه ربنا هيسيبك كدالا أبدا ده انت هتشوف عقابك ف الدنيا علي حياة عينك .
ألف مبروك يا احلي دكتوره في الدنيا وربنا ينتقم من اللي ظلمك انتي واللي زيك
(عاطف شفيق) 

 

هذا الخبر منقول من : فيسبوك




كتب بواسطة GM

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play