موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

أحمد سعد يتسبب في بكاء عروس وتركها حفل الزفاف.. ماذا حدث؟

منذ 3 شهر
July 25, 2021, 5:41 am
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

روى الفنان أحمد سعد موقفا من حفل زفاف أحياه مؤخرا، وتسببه في بكاء العروس بسبب أغنيته «بحبك يا صاحبي».




ونشر سعد صورا من الحفل عبر «فيسبوك»، وعلق: «كنت بغني في فرح، ولكن الفرح كان مليئا بالبكاء، بدأت بأغنية (كل يوم) والناس مبسوطة، وبعدها بغني أغنية (بحبك يا صاحبي) قاموا الناس جريوا عليّا بسرعة وقالولي لأ ماتغنيش أغنية (بحبك يا صاحبي)، ماتغنيش (بحبك يا صاحبي)».





الأخبار المتعلقة

أضاف: «مافهمتش في إيه؟! فماغنتش (بحبك يا صاحبي)، والعروسة قامت بتعيط وجريت بعيد عن الفرح! فغنيت أغنية تانية قامت العروسة قامت تاني وعيطت وسابت الفرح! مكنتش فاهم في إيه؟! طب أغني إيه؟!».
تابع: «المعازيم قالولي معلش لأن هي بتحب أبوها جدا وأبوها كان بيحبك حب غير عادي وأنت بالنسبة له أهم حد وكل الأغاني بتاعتك لها ذكريات مع أبوها، وهي كانت بتغنيله (بحبك يا صاحبي)، لو هو موجود دلوقتي كان أول حد هايجيبه يغني في الفرح كان هيكون أنت، ومش العروسة هي اللي جابتني الفرح».
ختم قائلًا: «العروسة في الفرح طول الوقت تبصلي وتفتكر أبوها وتعيط، العروسة دي علمتني يعني إيه بنت بتحب أبوها وإن الحب ده قد إيه حقيقي وصادق ونقي وإن الأب ده كان راجل طيب وأب حنين علشان يتغناله من بنته (بحبك يا صاحبي) الله يرحمه».

 
     
هذا الخبر منقول من : المصري اليوم

الله محبه




كتب بواسطة gege

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play