موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

أقوال صادمه لطفلة الطالبية ضحية التحرش على يد ترزي.. قالي هاتي حضن لعمو

منذ 1 شهر
August 1, 2021, 6:33 pm
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

حصل "أهل مصر"، على نص أقوال الطفلة "نورا" ضحية التحرش بالطالبية على يد "ترزي حريمي" بالطالبية بعد أن استغل سذاجتها وصغر سنها، واقتادها إلى مدخل أحد العقارات وقام بالتحرش بها وهتك عرضها، وحمل المحضر في القضية رقم 12001 لسنة 2021 جنح بولاق الدكرور.
وكانت النيابة العامة استدعت الطفلة لسماع أقوالها حول الواقعة، وتبين أنها طفلة في العقد الثاني من العمر، طالبة بالصف الرابع الابتدائي، نحيفة البنية وترتدي نظارة طبية.

ج/ اللي حصل إني نزلت عشان اشتري حاجات من السوبر ماركت، ولقيت واحد ماشي ورايا من ساعة مانزلت من العمارة وروحت السوبر ماركت، واشتريت الحاجات وخرجت ملقتهوش ورايا، وبعدها روحت عند بتاع الفول، ورحت على الفرن عشان اجيب عيش، ودخلت الشارع بتاعنا لقيته في وشي الناحية التانية وأنا رايحة على بيتنا لقيت الكلاب بتجري ورايا في الشارع.
وأضافت:"قام قايلي الراجل الغريب اللي عمل فيا كدة وقالي متحدفيش طوب على الكلاب اللي في الشارع، عشان بعد كدة هيعرفوكي وهيجرو وراكي وقلتله ماشي، وبعدها دخلت المدخل لقيته دخل ورايا وقالي أنا عندي محل لبس وهجبلك هدوم كتير ونظارة جديدة، قولتله شكرًا أنا بابا بيجبلي كل حاجة وقام حاطط إيده على كتفي وطلع معايا على السلم، وقعد يتكلم معايا ولما طلعنا ما بين الدور الأول والدور الأرضي، قالي هاتي حضن لعمو وبوسة لعمو أنا زي بابا وبعدها باسني من بقي وقام حضني من قدام ومن وراء.


وأوضحت: فضلت أزق فيه بإيدي وأضربه قام سايبني وجه نازل قام كان عاوز يديني فلوس وأنا قولتله بابا مش مخليني محتاجة حاجة، وطلعت أجري على بيتتنا في الدور الثامن ودخلت البيت وجسمي كان سايب وبترعش وبابا سألني مالك قلتله مفيش حاجة، وبعدها دخلت الحمام وطلعت وقتلته أنا عاوزة احكيلك على حاجة بس متزعلش وحكتله كل اللي حصل، وبابا نزل شاف الكاميرا وشاف اللي حصل وأخدني ورحنا على القسم عمل محضر، والضابط نزل معانا وهو ده كل اللي حصل.
س/ متى وأين حدث ذلك؟

ج/ الكلام دا حصل امبارح الجمعة بتاريح 21/5/2021 حوالي الساعة التاسعة ونص الصبح بمدخل العمارة اللي أنا ساكنة فيها.
س/ ما سبب ومناسبة تواجدك بالمكان والزمان سالفي الذكر؟
ج/أنا كنت نازلة عشان أجيب الفطار والعيش.
س/ من كان يرفقك انذاك؟
ج/ أنا كنت لوحدي
س/ من القائم بالتعدي عليكي جنسيًا؟
ج/ هو واحد معرفوش بس عرفت لما مسكوه اسمه مصطفى طه.
س/ وهل من ثمة أشخاص آخرين اشتركوا مع المتهم في التعدي عليك جنسيًا؟
ج/ لا




س/ ما هو وصف وحالة ذلك المكان محل ارتكاب واقعة التعدي عليك جنسيًا؟
ج/هو سلم عمارتنا وكان مضلم ساعتها لأن ملحقتش أفتح النور وكان ما بين الدور الأرضي والدول الأول.
س/ وما هي الحالة التي كنتي عليها حال قيام المتهم بالتعدي عليك جنسيًا؟
ج/ أنا كنت خايفة أصوت ليعمل فيا حاجة وحشة بس بعدها قعدت أزقه، واضرب فيه بإيدي لحد ما سابني ونزل.
س/ هل قام المتهم بتجريدك من ملابسك انذاك؟
ج/ لا
س/ هل قام المتهم بالتجرد من ملابسه انذاك؟
ج/ لا
ما هي الفترة الزمنية التي استغرقها المتهم في ذلك الاعتداء الجنسي عليك؟
ج/ حوالي 3 دقائق تقريبًا
س/ وهل من ثمة اصابات لحقك بك جراء ذلك التعدي جنسيًا عليك؟
ج/ لا
س/ هل كان بحوزة المتهم ثمة أسلحة؟
ج/ لا
تفريغ الأسطوانة المدمجة والمرفقة بالمحضر
وقامت النيابة العامة بتفريغ الأسطوانة المدمجة والمرفقة بالمحضر (كاميرا المراقبة) وتبين مقطع فيديو مدته 5 دقائق و40 ثانية، ويظهر فيه مدخل عقار مغلق بباب حديدي وفي تمام الدقيقة 1 و7ثواني تظهر طفلة تريدي نظارة وممسكة بيدها كيس بلاستيكي يظهر به بعض المأكولات، ويظهر شخص يقف أمام مدخل العقار من الخارج من ناحية الشارع ويقوم بالتحدث معها ويلتفت يمينًا ويسارًا ويرتدي قميص وبنطال، وفي الدقيقة 2 و10ثواني يقوم بالدخول من مدخل العقار وقام بوضع يده على كتف الطفلة وقام بالصعود بصحبتها على سلم العقار، وفي الدقيقة 5 و35 ثانية يظهر ذلك الشخص ويقوم بالخروج من مدخل العقار إلى يسار الشارع.
وكانت الأجهزة الأمنية بمديرية أمن الجيزة، ألقت القبض على المتهم بالتحرش بطفلة داخل عقار في منطقة الطالبية بفيصل، بعد أن رصدته كاميرات المراقبة خلال دخوله العقار مصطحبا الطفلة.
ودلت تحريات الأمن أن المتهم يعمل "ترزي حريمي" بمحل في نطاق المنطقة، ويشاهد الطفلة مرارا أثناء لهوها بالشارع، وعقد العزم على الصعود معها إلى العقار الخاص بها لهتك عرضها والتعدي عليها.

christian dogma



christian dogma



christian dogma



christian dogma



 
     
هذا الخبر منقول من : اهل مصر

الله محبة

كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play