الاعلاميه ريهام سعيد توجه رسالة لـ متابعيها

منذ 4 شهر
August 3, 2021, 8:08 am
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

وجهت الإعلامية ريهام سعيد، رسالة، لمتابعيها، عبر حسابها بتطبيق “إنستجرام”.
ونشرت ريهام سعيد، صورة لها، وعلقت عليها “أصعب خيانة إنك تخونك صحتكً”.
 






الأخبار المتعلقة


يشار إلى أن ريهام سعيد أعلنت مؤخرا، عبر حسابها، اعتزال الإعلام، حيث كتبت: «فكرت كتير قبل ما أكتب البوست ده، أنا اعتزلت التمثيل سنة 2015؛ لأني حسيت إن صاحب بالين كداب، وإن التمثيل مأثر على مسيرة الخير اللي ابتديتها من سنين طويلة، عشان الوقت والمجهود اللي بعمله، لكن عشقي للتمثيل اللي هو دراستي ومهنتي الأولى قبل الإعلام، رجعت أمثل تاني، وأنا لسه في نظر المخرجين والمنتجين مذيعة عايزه تمثل".
وأضافت ريهام سعيد: «كنت عارفة إني عشان أخد مكان كممثلة؛ لازم أسيب الإعلام، زي- مع حفظ الألقاب- داليا البحيري وبسمة ودينا فؤاد ودينا الشربيني" وغيرهن، بس مكنتش قادرة أسيب رسالتي اللي كانت مهمة أوي وقتها».
وكانت الإعلامية ريهام سعيد قد وجهت رسالة لـ متابعيها ونشرت صورة لها من خلال حسابها الشخصى على موقع التواصل الاجتماعى للصور والفيديوهات “إنستجرام”.
وكتبت ريهام سعيد، تعليقا على الصورة: “الصحة بجد اهم من اي حاجة اوعي تحرق في اعصابك عشان ناس ماتستاهلش واوعي تضيع كل وقتك في الشغل لو الصحة راحت ولا حاجة ولا حد هاينفعك”.
وأضافت ريهام سعيد: "اد ايه بندم اني اهملت في صحتي عشان شغلي ربنا يشفي كل مريض ولكل واحد ظلمني وتسبب اني زعلت بجد انا مش مسامحاك ومختصماك يوم القيامة".
صدى ابلد
     
الله محبه




كتب بواسطة gege
احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play