موقع الحق والضلال موقع الحق والضلال

صور..فتاه مسيحية يتم رفض تعينها بالجامعة بسبب ديانتها وهذا رد ساويرس عليها

منذ 2 شهر
August 19, 2021, 7:28 pm
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

(كتبت روجى فادى لموقع الحق والضلال)

عرضت احدي المتابعين لرجل الأعمال الكبير نجيب ساويرس علي موقع التواصل الاجتماعي تويتر مشكلتها التي وجهتها في حياتها بسبب ان ديانتها المسيحية قائلة: ا.نجيب قولى حضرتك حققت ازاى احلامك انا فشلت كتير ومش بسببي بس اتكسرت لما اترفض تعييني في الجامعة لاني مسيحية.

والتاني حاولت افتح مكان اتاجر فيه اكسسورات هاندميد التجار فضلو يؤذوني لغاية ماسبت المكان ومشيت ودلوقتي انا في البيت بدون وظيفة ولا حلم ولا اي حاجة أقف ازاى علي رجلى تاني.

فرد عليها ساويرس قائلا: احسن تشتغلي في اي شركة علشان تاخدي خبرة عملية الاول قبل ما تجربي العمل الحر مرة تانية والفشل هو الاستسلام للفشل فلازم تكملي و تحاولي تاني بعد ما تاخدي خبرة عملية.

 

كتب بواسطة roromoha

تنوية هام: الموقع غير مسئول عن صحة ومصداقية الخبر يتم نشره نقلاً عن مصادر صحفية أخرى، ومن ثم لا يتحمل أي مسئولية قانونية أو أدبية وإنما يتحملها المصدر الرئيسى للخبر. والموقع يقوم فقط بنقل ما يتم تداولة فى الأوساط الإعلامية المصرية والعالمية لتقديم خدمة إخبارية متكاملة.

احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play