يوستينا جميل..بقيت محبوسة في البيت وبخاف انزل يحصلي حاجة

منذ 4 شهر
September 21, 2021, 8:26 pm
بلغ
يوستينا جميل  بقيت محبوسة في البيت وبخاف انزل يحصلي حاجة

(كتبت روجي فادي لموقع الحق والضلال)

اكدت يوستينا جميل ايوب التي تعرضت للتحرش والاعتداء انها خائفة من نزول الشارع بعد ماحدث معها وقالت من خلال حسابها الشخصي علي موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: حد فكر انا نفسياً عامله ازاي او الضغط اللي انا في ازاي كله شايف اني قويه وبحاول اجيب حقي بس كل ده وراه ايه جوه.





واضافت: تعب

،ارهاك ، تفكير ، سمعه ،بهدله لو انا لحد دلوقتي متمسكه علشان نفسي اجيب حقي واثبت لكل الناس ان معايا حق وعايزاه من حقي زاي مانا اتبهدلت في الواقعه واللي بعدو ووبعدو لحد دلوقتي لسه في بهدله انا كنت عايشه حياتي طبيعي مره واحده انا بقيت محبوسه في البيت خايفه انزل يحصلي حاجه.

واختتمت: انا بقول اهو انا بقيت اخاف انزل الشارع بتحرك ببوص حواليا كله مفكر اني مبسوطه وبتاع لا محدش عارف اللي جوايا ايه انا معروف عني من صغري وانا قويه اوي بسبب العمليات وتنمر الناس ومش بيفرق معايا ومكمله بس (((انا دلوقتي ضعيفه ))) علشان مبقتش عارفه اجيب حقي ورغم كل ده انا لسه عايزه حقي وهفضل مكمله حته (((((لو هوصل لاابعد حل هيجي في بالكو)))))).

يوستينا جميل  بقيت محبوسة في البيت وبخاف انزل يحصلي حاجة
يوستينا جميل  بقيت محبوسة في البيت وبخاف انزل يحصلي حاجة



كتب بواسطة roromoha
احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play