محمد فتحى يكتب (عومي ياسفينة بمحمد ومينا واغلبي شيطان الشر)

منذ 4 شهر
September 25, 2021, 3:28 pm
بلغ
محمد فتحى يكتب  عومي ياسفينة بمحمد ومينا واغلبي شيطان الشر

(كتبت روجي فادي لموقع الحق والضلال)

كتب الشاعر محمد فتحى عبر حسابة الشخصي علي موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك شعر يبين مدي ترابط المسيحي بالمسلم مؤكداً انهم اقوي من شياطين الشر وكان بعنوان ( سفينة المحبة ).

سفينة المحبة هتفضل عايمة لحد البر دى مستحيل أبدا راح تغرق ولا تنضر عومى يا سفينة بمحمد و مينا لحد المينا قبطان المحبة أقوى من شيطان الشر سفينة المحبة هتفضل عايمة لحد البر دى مستحيل أبدا راح تغرق ولا تنضر أوعاك فى يوم تفكر أن بحر المحبة هيتعكر مهما موج الفتن على محبتنا بتزيد أكتر وأكتر.





السفينة ماشية و راح ترسى مستحيل على بعض نقسى لوفاكر أننا ممكن نغرق يبقى معلش أتفضل أنسى إحنا واحد من نفس الدم إحنا أخوات مش أولاد عم مهما كان واصل بينا الحال كل شئ ف لحظة بيكون أتلم سفينة المحبة بتعدى من أى قيود مهما كان الطريق صعب و مسدود بتعدى بأمان لأى مكان طول ما قلب المحبة جواها موجود.

دى مهما أن تاه عنها الشط عارفة السكة و عارفة الخط مستحيل أبدا تغرق بينا دى ولا تفرق معاها بوصلة ولا حتى أى حاجة حاصلة أصل المحبة سكتها أمينة.




كتب بواسطة roromoha
احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play