بعد غناء احمد سعد لها على الهواء رد فعل غير متوقع من علياء بسيوني

منذ 2 شهر
September 30, 2021, 7:49 am
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

أهدى المطرب

أحمد سعد

أغنية جديدة من تأليفه لزوجته الجديدة علياء بسيوني في برنامج 90 دقيقة على قناة المحور.

وقال سعد: إنه كتب كلمات الأغنية وبيغنيها لأول مرة: أخيرًا هنعيش مع بعض أنا وهيّ، مش هتفرقنا أكبر قوة وهنام وأصحى على الحنية وهشيلها في قلبي من جوه .

وقبَّلت علياء بسيوني يد زوجها الفنان أحمد سعد، على الهواء، خلال استضافتها ببرنامج 90 دقيقة ، على قناة المحور ، بعدما غنى لها على الهواء أغنية كتبها بنفسه قائلًا: أنا اللي كاتبها بس هاخد منك حقها ، وهو ما جعل زوجته تقبِّل يده على الهواء.





وكشف المطرب أحمد سعد، في نفس البرنامج عن تعرُّضه لموقف غريب في إيطاليا وزوجته علياء بسيوني، لافتًا إلى أن زوجته من المحبين لزيارة إيطاليا بشكل مستمر وتعشق التسوق فيها.

أضاف خلال لقائه ببرنامج 90 دقيقة المذاع على قناة المحور : خلال وقوفنا في ميدان بإيطاليا في وقت متأخر من الليل وكان فارغًا من الناس، فقلت استمتع بالخصوصية لأن أسعد شيء بالنسبة للفنان أن يكون لديه لحظة جيدة للتعبير عن مشاعره في وجود الخصوصية .

وتابع: قلت أعبَّر عن مشاعري لمراتي في ميدان بإيطاليا ولسه هحط إيدي عليها وفجأة لقيت واحد بيقولي صباح الفل يا أحمد يا سعد، وعدا ومشي واتفاجئت بيه، وأنا لو في روكسي كان وقف سلم عليا .

وحققت أغنية أحمد سعد ومصطفى حجاج نجاحًا كبيرًا، حيث اقتربت من تحقيق مليونين ونصف المليون مشاهدة منذ طرحها من خمسة أيام.

أغنية ع الدوغري

وتعتبر أغنية ع الدوغري التعاون الأول بين أحمد سعد ومصطفى حجاج، وهي من كلمات مصطفى حسن وألحان محمد عبد المنعم، وتوزيع موسيقي أحمد حسامي والهامي دهيمة.

كلمات أغنية ع الدغوري

وتقول كلمات الأغنية: إحنا بننحت ف الصخر وإيدينا ماتوجعناش وبنمشي ف عز الشمس والشمس ماتلسعناش إحنا لو قولنا ياجري ضلنا مايحصلناش عومان عدينا البحر والبحر ماغرقناش الخوف مايخوفناش فابلاش تناطحنا بلاش بنقفل عداد من غير مانقلب نور ولا ندي فلاش. (إبلع) ع الدوغري وكفاءه سايقين الدنيا سواقه وبنجري ومابنهداش ع الدوغري وكفاءه سايقين الدنيا سواقه لو إيه مايعطلناش إحنا التقال ف مجالنا وف مكاننا لينا شنه ورنه وإختصاص سكتنا عدله وسالكه وفيها بركه جامدين قوي وضد الرصاص نبصم ونمشي ومانتنسخشي فوق ماتقاوحشي ويا الكبار سمعتنا نمره أولى وآخر رجوله كراسينا ملك ومش إيجار ع الدوغري وكفاءه سايقين الدنيا سواقه وبنجري ومابنهداش ع الدوغري وكفاءه سايقين الدنيا سواقه لو إيه مايعطلناش إحنا أسامي كبيره وإنتوا عيره مالكوش مابينا سيره يا أقذام إنتوا نسيتوا إنتوا مين إنصاص ومتساقين وإحنا اللي ف إيدينا اللجام ندخل خناقه آخر جراءه جوه البطاقه مكتوب أسود سكاكينا حاميه نار بتجري أي فار كلمتنا أتقل م العقود .

هذا الخبر منقول من : موقع فيتو

الله محبه




كتب بواسطة gege
احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play