بالصور تفاصيل مصرع عروسة المسيح عبير رزق اثر حادث أليم

منذ 2 شهر
October 2, 2021, 2:01 pm
بلغ
تابع عبر تطبيق google news google news google news

(كتبت روجي فادي لموقع الحق والضلال)

تعرضت عروسة المسيح عبير رزق الطالبة بالصف الثاني الثانوي ابنة الاستاذ رزق العامل بكنيسة العذراء درياس الي حادث اليم بعد تمرينها في الأكاديمية في نادي الطيران امس الجمعة الموافقة ١ اكتوبر ويلقي مصرعها علي الفور امام النادي.

وخبر وفاتها اثار صدمة كل من يعرفها وقد نعاها احد اصدقائها قائلا: سلام ياجميلة يابسيطة ياملاك سلام ليكي دايماً في السماء سلام يانقية يا أمينة هاتوحشينا وهنفتقدك بكل حاجة حلوة فيكي مش هننساكي وهتفضلي في قلوبنا دايماً ياجميلة دايماً.






سلام ياصديقتي وتلميذتي سلام يـ عبير سلام ليكي قلبي اتوجع عليكي وهفضل مستني اليوم اللي اشوفك فيه في السماء وانت أجمل من كل وقت ربنا يعزينا علي فراقك وبعدك مع السلامة ياغالية مع السلامة هاتوحشيني ياصديقتي هاتوحشيني وهفتقد وجودك.

الموت مالوش مواعيد والسما بتجمع سكانها الموت مش للعواجيز وبس كلنا واقفين علي المحطه ومحدش عارف هيمشي امتي الموت ملهوش لا سن معين ولا وقت ولا مكان يبقي مفروض نبقي مستعدين دايما للحظه دي حياتك انت مش ضامنها هتنتهي امتي انت مش ضامن الدقيقه اللي جايه هتكون فين لسه الفرصه قدامك متضيعهاش من ايديك خليك دايما مستعد.





كتب بواسطة roromoha
احصل عليه من app store تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play