بسبب لاعب كرة قدم.. راندا البحيري تتخذ أغرب قرار في حياتها

منذ 3 شهر
October 13, 2021, 4:40 am
بلغ
بسبب لاعب كرة قدم   راندا البحيري تتخذ أغرب قرار في حياتها

أعلنت الفنانة راندا البحيري عن قرار غريب بسبب لاعب كرة قدم، حيث كشفت أنها ستتوقف عن تشجيع كرة القدم حال عدم قبول طعن لاعب الزمالك محمود عبد الرازق شيكابالا، وذلك في الوقت الذي بدأ فيه عدد كبير من الفنانين والفنانات إعلان انتماءاتهم الكروية ولاعبيهم المفضلين.

ونشرت راندا صورة لشيكابالا، عبر صفحتها الرسمية على تطبيق تبادل الصور (انستغرام)، وعلقت قائلة: خلصنا ماتش إمبارح؟ طعن محمود عبد الرازق شيكابالا على عقوبته جلسته يوم 12 في الشهر ده بإذن الله، شيكابالا لو متقبلش الطعن بتاعه وحسيت إن فيه عدل أخيراً بين الفرق وبعضها أنا هبطل أشجع أو أتفرج على كرة قدم تاني شكراً ، وفق (لها).





وأضافت تقدروا تعملوا سيرش على لينكات واقعة كهربا مع محمد فضل أثناء تسلمهم درع الدوري اللي محصلش فيها أي إجراء قانوني ولا حد عمل لكابتن فضل ولا لكهربا حاجة ساعتها علشان بيلعب في الأهلي .

وتابعت مع الأخد في الاعتبار إن شيكابالا حتى معملش اللي عمله كهربا أصلاً … ولا تعدى على حد ولا ضايق حد مع حبي وتقديري جداااااا لكهربا اللي فعلاً أنا بحبه بجد بس العدل يا ناس، أهلاوي قبل الزملكاوي لازم تدعم الحق وتنصف المظلوم .

هذا الخبر منقول من : دنيا الوطن




كتب بواسطة gege
احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play