بالصورة .. اعلان خبر مؤسف عن نجم فيلم امير البحار

منذ 2 شهر
November 17, 2021, 6:41 pm
بلغ
بالصورة    اعلان خبر مؤسف عن نجم فيلم امير البحار

كشف الفنان حسام داغر، عن تعرضه

لوعكة صحية

شديدة، خلال فترة سفره في جورجيا، ودخوله المستشفى، بعد إصابته بجرح كبير في قدمه، ما أدى إلى دخوله العمليات على وجه السرعة.

وكتب حسام عبر حسابه الشخصي على موقع التاوصل الاجتماعي فيس بوك : مبحبش اتكلم كتير في حاجة تخص تعب عندي أو اشكي لحد وبحب دايما الناس تشوفني مبسوط زي ما بحب أشوفهم مبسوطين، أنا جيت من السفر امبارح بس كنت مصاب بجرح كبير في رجلي وأنا في جورجيا ودخلت بسببه المستشفي .

حسام داغر يدخل العمليات





وأضاف حسام داغر، هناك عملوا جراحة سريعة وافتكرت الموضوع هيخلص على كده بالمتابعة ولكن بعد كام يوم لقيت الموضوع بيكبر ومخلصش ومضطر أعمل عملية النهاردة في مصر بعد ما رجعت وقالولي الحالة طارئة وللأسف العملية بنج كلي والمتابعة بعدها أهم لضمان نجاح العملية .

وتابع: قلت الحمدلله وأنا مؤمن دايمًا إن قضاء الله أخف وأحن من أي حاجة تانية وأكيد ده الافضل لأني واثق إن ربنا بيختارلي الأفضل بطلب منكم الدعاء بس لتخفيف أي آلام وبشكركم .

واستطرد حسام داغر، أنا بس حبيت أشارك لحظات ضعفي زي لحظات فرحي لأني إنسان طبيعي بشعر بالخوف والضعف زي أي إنسان وبمر بفترات مختلفة بس علطول بقول الحمدلله علي كل شيء الحمدلله في السراء الحمدلله في الضراء الحمدلله عل كل حال .

زوجتي والكلب حكاية فيلم زلزل السينما المصرية بمشاهد جريئة لـ سعاد حسنى ومحمود مرسي

مسلسل أحسن أب

وكانت آخر أعمال حسام داغر مسلسل أحسن أب عام 2021، وتدور أحداثه حول مختار وهو لص فاشل، يعرف بأمر مسابقة جديدة تنعقد في أحد الفنادق تحت عنوان أحسن أب ، ويقرر أن يضع الخطة من أجل سرقة أموال الجائزة، ويستعين بطفل متسول في هذه العملية.

هذا الخبر منقول من : موقع فيتو




كتب بواسطة Shero
احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play