طلب صلاة عاجلة من اجل الفنان القبطي إدوارد بعد صدمه كل محبيه

منذ 3 يوم
January 14, 2022, 9:45 pm
بلغ
طلب صلاة عاجلة من اجل الفنان القبطي إدوارد بعد صدمه كل محبيه

طلب صلاة عاجلة من اجل الفنان القبطي إدوارد بعد صدمه كل محبيه

يناشد موقع الحق والضلال كل محبي الفنان القبطي إدوارد ، بطلب صلاة عاجله والدعاء من اجل شفائة ، بعد اصابته بالفيروس اللعين الذي اصابه ، وذلك بعد اعلان إدوارد، مساء يوم الأربعاء الماضي بـ إصابته بفيروس كورونا.

حيث قام بالاعلان عن تلك النبا المؤسف ، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك : مشيرا الي نتيجة مسحة كورونا الخاصة به إيجابية .





وقام إدوارد بمشاركة جمهوره منشوراّ ، ليكشف عن تفاصيل اصابته بالفيروس ، ويصف ما مر به في اول يوم بعد اصابته، قائلا : “هحكيلكوا علي أول ليلة مع الكورونا بما أنها أول مرة تجيلي وطلعت منها بإيه، ليلة صعبة جدا تعب في الجسم زى ما يكون حد بيعذبك وبيدوس علي كل حته في جسمك وصداع نفسك يغمي عليك عشان تخلص منه ورعشه فظيعة، طول الليل بقول يارب”.

وتابع “مش هنكر في لحظة فكرت في الموت والناس اللي ماتت من الكورونا، صدقوني ماخوفتش من الموت خوفت علي مراتي وولادي وعيلتي، وإنهم مسئولين مني ولازم أبقي موجود عشانهم ولازم أصلي لربنا عشان يقومني أكمل وحسيت إني فقدت شغف كل متع الحياة”، وتابع: “مش عاوز حاجة، عاوز أكون كويس عشانهم، بس أنا من النوع اللي بحب الناس وبحب الحياة وبحب الأصحاب، انبسط كتير أوي لما لقيت ناس كتير سألوا عليا أعرفهم وماعرفهمش وعاوزين يساعدوني في محنتي بأي شكل، ومنهم فنانين كبار بجد وإعلاميين كبار بجد، ربنا يباركلكم في صحتكم وعيلتكم”.

واختتم منشوره مشيدا بزوجته وموجها الشكر لها من خلال منشورة قائلا : “كمان اكتشفت قد إيه مراتي أنا غالي عندها مش همها كورونا ولا موش كورونا، قاعدة جنبي تعملي كل حاجة تريحيني قد إيه أنتي ست عظيمة جالك كورونا ومقولتليش السنة اللي فاتت عشان كنت بشتغل وموش عاوزة تشغليني بيكي، مكنتش عارف إنها صعبة للدرجة دى، بجد انتي جبل إنكً استحملتي وكنتى واقفة كمان تخدمينا وتشوفي طلباتنا”.

جدير بالذكر ان إدوارد، قد احتفل بعيد زواجه الـ24، قبل اصابته بيوم واحد فقط .

ونشر الفنان إدوارد، صورة له مع زوجته السيدة فيفان عبر حسابه بموقع إنستجرام ، وعلّق: كل سنة وإحنا مع بعض، ربنا يخليكي لينا يا أغلى ما في حياتي 11/1/1998 .

هذا الخبر منقول من : هذا الخبر خاص بموقع الحق والضلال




كتب بواسطة Lomy
احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من علي app store احصل عليه من Google Play تحميل تطبيق الحق والضلال من google play